woensdag 8 februari 2012

Foto's 'Ik ben ziek in de winter'

We helpen een kindje zodat hij geen koude meer heeft.
Eerst knippen we prentjes en daarna kleven we die op de juiste plaats.
De wantjes op de handen,
de sjaal om de nek en de muts op het hoofd.
Zo heeft hij lekker warm!



We stempelen snottebellen.. dat is vies!
Opgelet, ze mogen niet botsen tegen elkaar.


Arthur wil zo graag zijn snottebellen stempelen,
dat hij op zoek gaat naar zijn stempeltje.

Jammer genoeg, missen we al 2 dagen Basile in de klas.
Hopenlijk wordt hij snel beter!
Zodat ik hem nog eens zie voor mijn laatste dag in de klas.
Juf Stephanie neemt de temperatuur van Basile.
Hij heeft koorts.
Alle vriendjes zijn bezorgd om Basile.


Xibe komt mij roepen.
Juf, ik ben jou aan het tekenen op het bord.
Wat mooi!


De laatste tijd doen de vriendjes niet liever dan 'juf' spelen.
Tijdens het hoekenwerk:
Amandine speelt juf en Lou doet alsof ze een nieuw kindje van de dag kiest.
Ondertussen draaien de andere vriendjes met hun armen en maken ze een tromgeroffel-geluid.
Het is heel leuk om dit te zien!


Tijdens het hoekenwerk komt Mats eens tellen hoeveel dagen juf Sofie nog in
de klas is en wanneer juf Kim komt.
De witte vakjes stellen het weekend voor.


Obe en Augustin zeggen het versje op.
Ze zitten aan de zin 'Mijn neus is vies',
dit kan je heel goed zien aan hun snoetje dat ze trekken.


Goed gedaan jongens!
Bravo!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten