dinsdag 14 februari 2012

Laatste dag met juf Sofie

Zo zag mijn tafel er deze dag uit.
Ik kreeg van alles, van mooie tekeningen, tot chocolade,
 tot cava, tot zelfgebakken wafeltjes, 
tot kaartjes met mooie teksten,
tot knutselwerkjes en noem maar op.
Natuurlijk was ik er even niet goed van en ja ...
dit was zichtbaar aan mijn ogen.


Ik wil iedereen bedanken voor de geschenkjes maar zeker ook voor alles
wat jullie gedaan hebben voor mij (als juf) en voor jullie kleuters.

Ik ga jullie allemaal missen!

Maar ...
donderdag spring ik even binnen om mijn pannekoeken op te halen
en natuurlijk ga ik eens piepen hoe het in de klas is met juf Kim.

Hou de blog nog even in de gaten,
want ik heb nog enkele filmpjes die ik er de vorige keer niet kon opzetten.
Ik probeer het zeker nog eens.

Ik wens iedereen veel plezier toe met juf Kim!

Vriendelijke groeten,
Juf Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten